sobota, 1 stycznia 2011

And Happy New Year !

Wczoraj pożegnaliśmy stary rok 2010 i powitaliśmy 2011 . Ta liczba jest pisana tak dziwnie , nie pasuje mi to strasznie .

Podsumowanie roku :

Wzloty i upadki , rozstania i powroty .Z tego między innymi składał się ten rok .
Zdałam klasę z czerwonym paskiem ze średnią 5.0 dostałam 2 nagrody jeah .
Czerwiec -wakacje najpiękniejsze chwile mojego życia , te codzienne wieczorne granie w siatkówkę , pamiętacie jak B. nas wyzywała ?bo graliśmy po 22:00 .
haha , Bob biegał za tą piłką na dół w tą i z powrotem !Gra z Zuzią , Dozem ,Bobem,Emilem ,Łukaszem , Patrykiem,Krystianem,Mateuszem,Klaudią oraz Igorem to zbita na całego .Nie zapominając o Placku czyli słit sesyjek z moimi dupamiii. <3 Spacery na padoki z Mileną oraz psami -to było coś , haha w deszcz "uciekałyśmy przed dzikami" .Faza na Michaela Jacksona oraz Justina Biebera ahh Bejbi , Bejbi ,Bejbi ołł . <3 Rysowanie litery "D" po całym ciele (nogi , usta,twarz, plecy) ahh . ten magiczny ON . Ten tekst "Wszystkie Laski Moje" i gapienie się na niego .Związek J&E byłam tak cholernie zazdrosna nie wiadomo o co . xdd i tak po paru tygodniach to się rozpadło . Następnie zaczął do mnie zarywać pewien chłopak . Pisaliśmy SMS-y przez całe dnie ,widząc się na wzajem , coś mnie w tedy opanowało jakieś szaleńcze oczarowanie .Jak teraz sobie o tym pomyśle to mi się chce rzygać .Potem Wyjazd na wakacje , te koszmarne pożegnanie z moją najlepszą przyjaciółką ... Dałyśmy razem ale i tak się poryczałam .Wakacje minęły szybko ,bardzo szybko .Pierwszy dzień w nowej szkole - to był koszmar , ale okazało się nie tak źle jak na początku myślałam. Pierwsza prawdziwa miłość . Byliśmy razem 2 miesiące 2 tygodnie i 1 dzień.
Miałam już dosyć tego koszmaru .Nowa przyjaźń , nowe zakochanie .I w końcu halloween , coś cudownego takie nowe doświadczenie . Łaziłyśmy od domu do domu ,przyniosłam całą siatkę cukierków .Ale ta przyjaźń też nie potrwała długo . Zakończyło się na wyzywaniu od suk , ale co mi tam .I w końcu Święta !
Minęły wspaniale !Zakochałam się po raz kolejny , ten tajemniczy chłopak
M <3 Mam nadzieję że Julcia go spije na maxa . Wczoraj Sylwester ,zrobiłam się na EMO haha , padam .Oczywiście nic nie wypaliło , miałam iść do koleżanki ale się rozchorowała i imprezę spędziłam w domu o 00:00 poszliśmy pod wieżę zobaczyć petardy .Wróciłam do domu jakoś nad ranem o 4:00 lub 5:00 . W każdym bądź razie obudziłam się o 12:00 w południe , i i tak się nie wyspałam . Potem grałam w Simsy i włączyłam laptopa . Myślę sobie "założę bloga , a co !" i zaczęłam pisać notkę , tą i poprzednią . To chyba najdłuższa notka jaką napisałam kiedykolwiek w życiu . Na koniec dziękuję za ten wspaniały rok 2010 :
Julci,Zuzi,Idze,Sebastianowi,Patrykowi,Amber,Dozowi,Emilowi,Dominice,
Łukaszowi,Bobu,Milenie oraz Natalce <3

Jesteście dla mnie najważniejsi skarby moje :*

Teraz szczerze mogę powiedzieć "Szczęśliwego Nowego Roku" !!

By Karolina <3

4 komentarze:

  1. ooh Karolcia kochanie <3 Tobie tez dziekuje za ten rok :* i musisz koniecznie wbić na wakacje do Białki :p to bede grała z wami! i Pani B. z bloku 1, klatki 1, mieszkania nr 1 będzie sie drzeć na nas wszystkich ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, dobre . Nie napisałaś o twoim popisie xD
    dziękuję tobie też <3

    ke . cze . <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To były NAJLEPSZE wakacje mojego życia.Te wieczorne "mecze" w siatkę;*Tylko niestety musiałaś wyjechać ;( No ale trudno nic na to nie poradzimy i tak jest dobrze nasze rozmowy na gg XD.I poza tym niedługo ferie jeach! to będzie coś

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za link i w ogóle .
    za zajebiste wakacje :*

    OdpowiedzUsuń