wtorek, 11 stycznia 2011

08.

Wiem wiem , dzisiaj już pisałam ale jestem teraz taka wkurzona że chyba klawiaturę rozwalę !Otóż mam sprawę panie "." . Nie wiem czy to przeczytasz , a może raczej nie ale postanowiłam napisać prawdę . Nie obchodzi mnie to czy się znamy czy nie , po prostu widzę że nie jesteś wart mojej przyjaciółki ! Ona przez ciebie ryczy po nocach , śnią jej się baardzo dziwne sny i chce się zabić ! PRZEZ CIEBIE ! Czy ty jesteś ślepy ?! Nie widzisz jak ona cie kocha ?A TY JĄ JESZCZE OLEWASZ JAK JAKIEŚ POWIETRZE ! Nie wiem?Ktoś ci powiedział że jest w tb . zakochana od 5 roku życia?Może i tak ?Może i nie ?Pisze że jej życie nie ma sensu , że ONA nie ma sensu . To raczej nie jest bez powodu .Ranisz ją nieświadomie , przyjaźnicie się od 8 lat i nic nie zauważyłeś ? Nie chcę źle ale myślę że powinieneś przynajmniej trochę zrozumieć z tej garstki słów które znaczą tak WIELE . . . .

Karolina .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz