piątek, 21 stycznia 2011

10.

Na dzień dzisiejszy jest nawet dobrze , to znaczy wszystko mnie boli .Właśnie wstałam i jem śniadanie , do ferii zostało 29 dni - jedyna dobra wiadomość .xdd | Obudziłam się o 5:23 przez mojego KOTA ! Otwiera sobie drzwi i włazi na łóżko polując na moje nogi ! xDD ona jest taka słodka :)  Siedzę w moim pokoju przed komputerem wypisując jakieś durnoty myśląc kiedy , jak i czy dobrze . Tęsknota mnie zżera . . . Jestem taka wkur*iona za przeproszeniem ! Ponieważ założyłam bloga w STAREJ WERSJI !!! ;// Płakać mi się chce . .  ;( Nie wiem jak to teraz naprawić na lepsze .xdd ale ja tak mam , zawsze coś spieprzę . Tak w ogóle to w tym tygodniu nie byłam , cały tydzień w domu .Wczoraj mierzyłam temperaturę , i poszłam do WC . Położyłam termometr na półce i spadł ! Rozwaliłam termometr . XD Mama była taka zła , a ja to sobie olałam . :D haha. xdd 
Teraz jedynie energie daje mi piosenka .Nudzi mi się .xd Przedwczoraj miałam mega zbite ! 


Tak w ogóle to chciałam złożyć najserdeczniejsze życzenia ! Mikołajowi & Idze ;**

 A tu piosenki na dzisiaj które poprawiają mi humorek ;xx

1.HiFi Banda -Mieli być tu

2.Sobota -StoProcent

3.Ewa Farna -EwaKuacja

4.Eldo-Twarze





P.S właśnie zmieniłam bloga na najnowszą wersje :D

Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz