niedziela, 16 stycznia 2011

09.

Nie wchodziłam ponieważ nie miałam ochoty a przede wszystkim czasu . Byłam dzisiaj nad morzem.Było faaaaaajnie bardzo a zaczęło się od tego :"Mama powiedziała 'a może pojedziemy nad morze?' no i od razu było wiadomo że jedziemy .xdd Wyjechaliśmy o 12:04 / dojechaliśmy o 14:02 . Byłam w gumowcach i weszłam w wodę , i nie wiem jakim cudem przypłynęła taka fala i mnie zalało ! xD . W moich przepięknych bucikach miałam z 0.5 litra wody a potem się wywaliłam na piach i miałam błotko ^^ (moje skarpetkyy są do wywalenia) SPAAAAAACEROWALIŚMY po tej plaży , idziemy idziemy idziemy i końca nie widać .Znalazłam wspaniałą muszelkę ,i byliśmy a 'AQUARIUM' (czyli rybki) ale cykać fotek nie można było ;// Takie wielkie , zajebi*****ee ^^ .Potem były te cudowne pieski :)Powiem tak morze zimą/wiosną jest cudownie i ma dużo jodu . :]

W drodze nad morze . . .


Ahh , te domki i architektura . . . .




Dojeżdżamy . . . .




Jesteśmy na miejscu . . .



A teraz idę zakuwać do sprawdzianu -.-

Peace & Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz