niedziela, 29 maja 2011

14.

Cześć ! Jestem w stanie koszmarnym jutro konkurs a ja nie jestem w stanie wypowiedzieć nawet jednego słowa. Są to krajowe kwalifikacje do festiwalu . Ahh nie wiem czy dam rade , gdy próbuje cokolwiek powiedzieć to piszczę jak świnka morska a co dopiero powiedzieć o śpiewaniu .Myślę że to przez ten cholerny dzień sportu który ledwo co przeżyłam . Padał deszcz , a my biegaliśmy oraz graliśmy w jakieś bezsensowne gry ... Na festiwalu chciałam zaprezentować 'LIKE VIRGIN'- Madonny bo myślałam że moge zaśpiewać to mocnym głosem i w ogóle teraz to już nie wiem co będzie jutro . Biorę antybiotyk już 3 dzień i nic mi nie pomaga , ale to szczegół tego koszmaru . Poza tym mam zabity nos  a jak popatrzę na coś jasnego (np. słońce ,niebo) to łzy mi lecą z oczu . Muszę się kurować oraz leżeć w łóżku ...Chcąc nie chcąc to ANGINA ROPNA  , a wiecie co mnie najbardziej rozwala? to że Honey czyli Honorata Skarbek też ma angine  ! haha , czyż by to jakieś przeznaczenie? Aktualnie piszę z przyjaciółką na gadu-gadu oraz słucham piosenek i czekam na kolejną część X-FACTORA .Przy okazji zapraszam do przeglądania mojego photobloga oraz facebooka .






P.S już niedługo nowe piosenki , nowe przygody a o reszcie jutro ...


miłego wieczoru oraz buziory amory Wasza Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz